Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 00:18:11
Jei aš sugalvočiau realią schemą, kaip reorganizuot visą valstybinę
biurokratiją, aš būčiau genijus. Nu ir dar liktų smulkmena, kad kaip
nors įgaučiau įgaliojimus savo idėjas įgyvendint.
Deja, nėra nei to, nei kito, o tai kas vyksta, tai geriausiu atveju ne į
gerą...
Beje, ta aplinka yra nuodinga ir kenksminga, nes kokio pusmečio-metų
pakanka, kad pradėtum pritapdinėt prie kolektyvo... :-(

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i