Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-05 17:37:35
Beveik kaip pas mus. Mano kalendorius labai detalus, nes pastoviai viska
pamirstu. Kadangi man tai kainuoja - priverstas uzsirasineti. Jei prades
mane baustpagal shita punkta - teks spresti ir sia problema.

"cD-r0m"  wrote in message news:p06e2r$5mm$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkur lyg yra reikalavimas, kad jei nutinka toks atvejis, kad pamiršai
- pirmą kart įpareigoja knygą vest, ir antrą kart jau baudžia sąvininką
jei nežino kas vairavo.