Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 14:46:50
nu tai niekas netrukdo gi prisiduot paciam ir po to savo ruoztu asmeniskai
dulkini po to ta kam davei masina
gali gautis netgi visai maloniai! :-)

"Caponi"  wrote in message news:p0641k$sbh$1@trimpas.omnitel.net...

Žinok, nesutinku su tavim. Jei ką, aš už greitį niekada gyvenime
nebaustas (ir apskritai per visą laiką gal 2 ar 3 baudas turėjau
pasmulkiai), tikrai nemanau, kad pažeidėjam reikia gyvenimą lengvint,
BET - pažeidimas privalo būti fiksuojamas aiškiai ir be interpretacijų.
Vat šiuo metu mano Corolla yra ne pas mane, neturiu žalio supratimo kur
ji (įtariu, kad Vilniaus ribose) ir galiu daryt prielaidą, kad ja
važinėjasi vienas iš man žinomų 2 žmonių. Jei gaučiau už kad ir 2
mėnesių nedviprasmiškai įformintą pažeidimą (su nurodytu laiku, vieta,
automobiliu ir vairuotoju - bent jau aiškiai matoma roža fotografijoj,
kaip kad buvo ir pas mus iki nesenų laikų (pats, kaip minėjau, susidūręs
nebuvau, bet esu ne vieną pasakojimą iš pirmų lūpų girdėjęs, kad
fotosesijos gaunasi pakankmamai detalios ir nedviprasmiškos)) - viskas
OK. Bet jei prasideda vyjabonai "mums reikia babkių, mes mentai xujovai
gyvenm, ir nikuja dirbt nemokam ir nenorim, dai tu už mus mūsų darbą
padaryk ir atvesk už pakarpos pažeidėją rankoj atkištą kupiūrą nešantį"
- aina jie nx, tada tegu su fenais per lietus ir kitokias darganas
pakelėse stovi ir pagal faktą visus trumpina.
Taip yra ir kitas variantas, daryt kaip LP paminėtoj UK, kaip suprantu,
schema ten paprasta - visada atsakingas auto savininkas, be
interpretacijų. Tada savo mašiną saugai kaip bybį ir jei ką, dulkini
asmeniškai tą, kam davei. O dabargi turim kažkokį neapibrėžtumą, kuris
taip, kaip minimum erzina, jei neišsireikšt stipriau. Ir dar pikčiau
būna, kai tokios xuinios tave asmeniškai paliečia, ypač jei sąlyga
"važiuot pagal KET gaunasi" kasdienybėj tenkinama (čia aš ne apie
Codec'ą, jo nepažįstu ir nei smerkt nei teisint nesiruošiu).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i