Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 09:36:24
yra kazkoks. kelias prienai-xxx-kaunas--xxx kazkoks ten, yy km, zz val.
ar kazkas panasaus. man pvz tai net nesako nieko. nemoku as mintinai
visu keliu pavadinimu ir tuo labiau ju kilometru, kad bent apytiksliai
suprasciau kur tai. nu ir siaip - ka keicia vietos tikslumas? as gi
neneigiu, kad ten vaziuot galejau. ir zmona neneigia. nes daznai
vaziuojam i Prienus ir Alytu.