Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 22:50:25
On 2017-12-05 22:26, Dainiushas wrote:
> o tai tarnybos ieško savininko kad nubaust? Ar visgi pasiklaust kam davė
> plaktuką?

Tikslus atsakymas - arba atvesk (nu OK, besk pirštu) į tą, kas vairavo,
arba prisipažink pats. Pzdz, akivaizdus noras, kad įsigalėtų
teisingumas. Kaip jau nuskambėjo pasiūlymas, tada gal paprasčiau būtų,
jei aftamatom būtų nuskaičiuojama nuo sąskaitos kapeikos ir psio,
minimum darbo visiem ir maksimalus efektas.

> beje, plaktukas čia netinka. labiau tiktų šautuvas. tai vat, duok kam
> nors savo šautuvą ir juo naudojantis bus apiplėštas bankas. kaip manai
> kas bus, jei nepasakysi kam tą šautuvą davei?

Šautuvas pas mus netinka, čia Amerikėj galėtum tokiais palyginimais
švaistytis, taip kad plaktukas labiau į temą. Bet net ir šautuvo atveju
galima daug prifantazuot, bet dauguma atvejų be įrodymų, kad būtent aš
šaudžiau ir dalyvavau tą baką apiplėšiant, man pagal tą straipsnį nebus
nieko. Nubaust už aplaidų elgesį su ginklu gali

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i