Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 09:10:05
nu tai pas 'komisija' kabinete ar kaip ten ji vadinasi, tai jo, tvarka
paprasta - kaltas ir viskas.
man tai idomu, kaip teismui atrodo normalus ir teisetas reikalavimas
pateikti kazkokius TIKSLIUS duomenis apie tai, kas buvo pries 1.5
menesio? man tai cia kazkokia atmazke is policijos puses - patys
normaliai fiksuoti ir nustatyti pazeidimo aplinkybiu ir kaltu nesugebam,
tai bukit geri, padarykit darba uz mus, arba likit locho vietoj.
tuo labiau, kai tave kazkuo kaltina, o tu net gintis normaliai ir
konstruktyviai negali, nes paprasciausiai nieko nebeprisimeni.
gerai jau - isduosiu kodel klausineju. atejo laiskas, kad tipo mano
masina "nusove". pries pusantro menesio, prie Prienu kazkur. kadangi
masinas turiu dvi, tai del vienos butu viskas aisku, nes vazineju tik
as. o del kitos - vazinejam ir as ir zmona labai daznai. i Prienus,
Alytu - irgi. kas antra savaitgali, tai po viena, tai abu, vairuojam
pakaitom. kartais net ta pati karta pasikeiciam, viens i prieki, kitas
atgal, su kruva vaiku, savu ir svetimu. kas vairavo ir apskritai ar
vaziavom ta diena butent ten - nu tikrai neprisimenu. zmona irgi
neprisimena. sako, kad niekada greicio nevirsija. as irgi nevirsiju,
bent jau taip piktybiskai - 78kmh vietoj 50kmh.
jauciuosi kazkokio locho vietoj likes - jokiu irodymu, nuotrauku, nieko
nera. masinos numeris ir greitis. negaliu is savo puses jokiu argumentu
net pateikti, negaliu gintis konstruktyviai, nes paprasciausiai
neprisimenu nieko. ir tas "neprisimenu" dar paverciamas argumentu pries
mane, tipo kaltas, kad neprisimenu, nes atseit turiu zymetis kryziukus i
masina ilipes kiekviena karta ir saugot archyva?... kiek - gal po puses
metu kadanors atsius toki laiska?... saprasciau, jei per savaite bent
atsiustu, cia - po 1.5 menesio... cia normalus pazeideju "gaudymo" budas
siais laikais? man tai jausmas, kad iesko durniu ir renkasi $$$.