Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-05 14:49:28
Tu neprivalai zinoti, kas vairavo. Uzteks, kad tu pateiski indormacija, kam
esi atidaves raktelius ir technini pasa. Variantas atidaviau iskarto
dviems - sorry, nepraeis.

"Caponi"  wrote in message news:p0641k$sbh$1@trimpas.omnitel.net...

važinėjasi vienas iš man žinomų 2 žmonių. Jei gaučiau už kad ir 2
mėnesių nedviprasmiškai įformintą pažeidimą (su nurodytu laiku, vieta,
automobiliu ir vairuotoju - bent jau aiškiai matoma roža fotografijoj,
kaip kad buvo ir pas mus iki nesenų laikų (pats, kaip minėjau, susidūręs
nebuvau, bet esu ne vieną pasakojimą iš pirmų lūpų girdėjęs, kad
fotosesijos gaunasi pakankmamai detalios ir nedviprasmiškos)) - viskas
OK.