Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 18:14:23

On 2017-12-05 18:02, Linas Petkevičius wrote:

> Taip butu dar blogiau.

Bet tai panašiai ir pas mus dabar gaunasi, tik laisvės interpretacijom
gerokai per daug, mes ne apie pasakas prieš miegą šnekam, o apie
įstatymus ir atsakomybes.

> O perzengia?

Tikriausiai taip. Nes nepavykę "įkalčiai" sunaikinami, o ne pilkais
plėmais mojuojama turi būt

> Ten nera gerai, tik as kolkas neisikertu i viena paradoxa. Ten daug
> keistu istatymu ir tvarku, kuriu Lietuvoje tikiuosi niekada nebus. Bet
> ten nuvykes budulis dazniausiai persijungia ir pradeda tos tvarkos
> laikytis.

Jei trumpai - tai joks ne paradoxas - kai yra tvarka, tam tikra žmonių
grupė, kad ir vienos valstybės piliečiai, jos linkę laikytis, net jei ji
griežtesnė ar keistesnė, nei pas kaimynus, taip jau sutvertas žmogus.
Kai yra bardakas, fomuojasi mikrotvarkos, artimiausios idėjiškai pradeda
apsijunginėt, pasiekusios kritinę masę gali tapt "visuotinėmis". Tuo
laikotarpiu gera tiems, kurie papuola į stipresnes grupuotes. Aš
norėčiau, kad šita pereinamoji stadija Lietuvoj greičiau pasibaigtų.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i