Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-06 16:35:32
Ačiū Dievui, dar taip detaliai nesusipažinęs, bet lygtai nėra. Kiek suprantu
visada savininkas gauna laišką, kur gali ignoruoti (bauda 500), atsiusti
atgal ir sutikti bei gailetis (bauda 100), bylinetis (prapisus bauda 2000)
arba nurodyti kita vairavusi asmenį (bauda baudant apipist - iki uzdarymo).
Tik tiek, kad su kito asmens nurodymu cia yra niaunsu. Mano polise tik trys
asmenys, iš kurių du - šeimos nariai. Jei nurodysiu Petrą iš Plungės,
TEORIŠKAI gal sueitų ir TEORIŠKAI neužsiraučiau ant varianto apipist, bet
bauda už perdavimą vairuoti asmeniui, neturinčiam draudimo ir kitų metų
įmoka spėjų neatmuštų gauto profito ir moralinio pasitenkinimo padūrus
sistema.

O su radarais cia dar yra toks idomumas - ganetinai nemazas tolerancijos
lygis. Tas pats ir sedintiems krumuose. Cia nera tokio fiksuoto virsijimo,
atsizvelgiama i leistina greiti, oro salygas, mokyklas salia, ar su
keleiviais ir t.t. ir pan. Ir gali buti, kad net virsijes 20 mph, tu nebusi
nubaustas, bet gausi ispejima. Taciau jei pas tave bus kruva ispejimu ir
tave pagaus jau su pazeidimu pagal kuri priklauso reali bauda -
pasigailejimo nebus ir ispis pagal pilna programa.