Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 15:59:03
tu cia specialiai praskipini tuos pusantro menesio ir net du metus nuo
pazeidimo? nes nu jeigu gauciau pranesima, kad vakar virsyjo greiti man
priklausantis auto, tai no problem. jokiu pretenziju niekam nebutu.
dabar tai tiesiog pasityciojimas, o ne tvarka.
siaip ziuriu greitas patrolint. dabar tau ble duotu lapa, piestuka ir
davai surasyk 2 metus atgal kiekviena diena, kur ir kas vairavo visas
tau priklausancias masinas. uz kiekviena klaida - sakykim 100eur
baudele. ok? neuzsinoresi kitos tvarkos?