Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-06 16:26:00
su salyga, kad radaro fotkej aiskiai matysis UAB'o pavadinimas ir
direktoriaus veidas.
kitaip ir vel bus neteisinga.

"Doxlas"  wrote in message news:p08u56$5p4$1@trimpas.omnitel.net...

O jei viršijimas virš 50 km/h - tai iš kurio teises atimt? Gi auto
savininkas gali būti ir juridinis asmuo - tada iš direktoriaus?

"Yvl"  wrote in message news:p08tda$52i$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ikalam, kad savininkas=bendrininkas. ir pisam savininka. o savininkas
tegu jau pisasi pats, jei nezino kam galima savo auto duot, o kam nelabai

"Caponi"  wrote in message news:p08rqm$3h6$1@trimpas.omnitel.net...

Sakiau, jau užteks šitos temos, bet dar kartą labai trumpai - noriu, kad
pistų, ir kuo stipriau. Bet būtent tuos, kurie nusikalsta, o ne bele ką
ir dar pagal bele ko liguistas fantazijas.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i