Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Yvl
Data: 2017-12-07 12:18:17
shefo svajone blet. furistas-turistas

"Audrius"  wrote in message news:p0b3ft$q74$1@trimpas.omnitel.net...

Magistraliu vis mazeja. Kuo daugiau atsiranda patirties, tuo labiau ir
paciam norisi "vaizdu", o ne buko riedejimo magistrale. Ypac Italijoje,
Prancuzijoje. Todel, kai leidzia aplinkybes, stengiuosi rinktis
nacionalinio, regioninio ir net rajoninio lygio briedkelius, su apribojimais
gyvenvietese 50, o daznai ir 30 km/h.