Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 10:21:10
prie ko cia fotke pastu, ar as apie tai kanors sakiau? fotkes nera - as
skambinausi jau. mano valioje ivardinti kas vairavo.
jei nepastebejai, as biski kitkuo 'suzavetas'. technologiju ir debesu
laikai, valdzios vartai, etc. pirmoku pazymiu knygeles ir kitas shudas
visas - jau online. bet supisto pranesimo apie AUTOMATISKAI uzfiksuota
pazeidima su mano auto - nesugeba per logiskai trumpa laika atsiust.
apskritai - siuncia kazkokie popiergali pastu. taigi as galiu but jau
bilekur per ta 1.5 menesio. atostogu isvaziaves, dirbt isvaziaves,
susirges ligoninijej etc... ir lieku kaltas - soriukas. ir dar kazkas
dziaugtis tokia tvarka sugeba, vadint runkeliais ja nepatenkintus... fak.