Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 10:58:59
aisku nezinau. zinau, kad specialiai taip nedarau. o savo ir zmonos
marsruto dvieju menesiu ar dar daugiau tikrai su visom detalem nezinau
ir neturiu issaugojes. tu galetum dabar nubraizyt, kad ir menesio log'a
su savo greiciu kiekvienam taske?
ir pvz nepasijaust durnium, kai po pusantro menesio tave apkaltina
padarius pazeidima?