Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 18:17:55
Tai apie tai ir šneka - visgi pas mus kokia "tvarka" - fotkėse turi būt
snukis ar ne? Jei ne, tai nx jis fotografuojamas? O jei turi, tai kodėl
nepavykę kadrai irgi galioja? Gal ten ir mašinos spalvos iškraipomos ar
numery pikseliai pasimeta ir vietoj "8" matosi "3". Jei ką, replikų iš
serijos "galėsi bandyt įrodinėt" nereikia.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i