Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 23:56:43

On 2017-12-05 23:06, mindau wrote:
> meluot leidzia, bet baudziamai.

Nu kad ne. Kai vietoj vadylos plėmas, sakyk ką nori, jei staigiai
prisiminsi apie į Indiją pas jogus porai metų išvažiavusį draugelį -
tiks. O jei bele kas esantis Lietuvoj dėl kokių nors priežasčių realiai
prisiims kaltę ir sumokės baudą, tai "pareigūnas" net neperklaus "ar
tikrai". Čia kur teisybė ir kur bausmė už melą?

> P.S. tavo pyktis butu lygiai toks pat jei butu baudziama uz draudziamoj
> vietoj pastatyta ir nufotkinta tuscia auto? nes nu irgi nesimato kas tuo
> metu ja ten pastate.. nu ir blin kokia neteisybe jei del to norima
> savininka nubaust..

Kas čia per mada viską fotkint? Tuoj blet niekas net nesivargins pagal
numerį savininko pramušinėt - mentas nufotkins, brūkšt į facebooką ir
lauks kol atbėgs kas su sauja kapeikų. Blet, numetei tačką bele kur -
atvažiavo evakuatorius ir nusivežė. Kas pasistatė, pats atbėgs, ir kuo
greičiau, kad ščiočikas už saugojimą nekapsėtų. Per ten kokius 3 mėn
niekam neprireikė - mašiną paleist per aukcioną arba utilizuot.
Šiaip šitos situacijos yra skirtingos - ne vietoj pastatyta mašina
tiesiog trukdo (gi mes tikim, kad ženklai ne šiaip sustatyti?), todėl
ten ne dročinama ant fotkių turi būt, o kuo skubiau pašalinama kliūtis.
Vairavimas ne pagal taisykles ir kėlimas pavojaus aplinkiniams gi yra
vairuotojo asmeninė atsakomybė. Ir aš už tai, kad tas kam priklauso,
nustatytų prasikaltusį, o ne rinktų babkes iš bele ko.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i