Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:26:07
Sprendžiant iš to, kad pas mus neprivaloma vest vokiško tipo knygučių,
tikriausiai ne. T.y. kiek ir kokių įmonė turi mašinų ir kas joje dirba
bei turi teisę naudotis autotransportu - taip, bet ties ta vieta visas
konkretumas ir pasibaigia. O va pas vokiečius šitoj vietoj tvarka. UK,
pagal LP pasakojimus, irgi tvarka, kas liečia KET pažeidimus, nors ir
kiek kitaip realizuota nei DE. Pas mus eilinis bardakėlis...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i