Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 21:09:31
On 2017.12.05 20:51, mindau wrote:
> nu tai nuejes pamatysi fotkej aplinkybes. tada galesi pabandyt irodyt,
> kad ju radaras meluoja.
> kelias ir apytiksliai km nurodyti.. pabrausink gugliaus gatves, turetum
> pamatyt gi vieta ir tiketina ten netgi zenkla.
>
> ar tu labiau noretum sugrizt i senaja "fenu" sistema?

nzn ar tinka zodis noreciau. man netrugde jinai, nes nevirsyju
piktybiskai. per visa staza vieninteli karta bande prisipist, nese
visiems is eiles ta pati skaiciu radaro ekrane, rode ir state salikelej
i eilute. tai man kazkaip nebuvo problemu issivartyt ir graziai pasiust
juos 'nx'. o cia lieki lochu, nes ne tai, kad pareigumas neklysta. cia
jau visa sistema 'neklysta'. ir jeigu nepatinka - tai 'gali eit i seima'.
beto, matau ir dabar saudancius dar vis. tai apie koki cia grizima tu?