Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-06 00:30:14
cia gal esme pazeidimu ir juos tikrinanciu pareigunu kiekio santykyje.
kiek buna trukdanciu auto ir kiek fiksuojama pazeidimu greicio matuokliais..
ten kiek pamenu skaiciai ispudingi.

sistema netobula, bet ir ne beviltiska.

"CodeC"  wrote in message news:p076cv$ovu$1@trimpas.omnitel.net...

gali net be telefo isvis but. paskambina i imone, zmonai ir dar bilekam
- papraso prie ragelio pakviest arba perduoti, kad skubiai patrauktu
auto, nes kitaip bus nuvezta. cia realus ivykiai, jei ka.
ir as ne apie tai - 99% vairuotoju turi ir tel ir email. todel
teisintis, kad nera kaip kitaip informuoti, tik popiergaliu po dvieju
menesiu - absurdas. tas 1% vat ir butu pats kaltas, kad neguana info
laiku. o dabar kalti visi, tik ne shudziai, tingintys dirbt.