Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-12-06 09:53:22
Nepergyvenkit, tuoj bus dar xujoviau, kartais. Teko vakar bendraut su
zmogum is susisiekimo ministerijos, tai Darguzaites reforma isibegeja -
konkreciam padalinyje is 7 zmoniu pas juos liko 2 (kol kas, nes jam i
pensija sausio menesi - pats iseis). Reforma vyksta siulant susimazint
alga (nuo 13 kategorijos i 10, pinigais tai labai nemazas rop'as) - visi
bent kiek protingesni siuncia nx ir eina lauk, lieka lopai. Sneketis
belenkokiu klausimu nera su kuo, kas/su kuo derinta spalio menesi jau
nezino, nes zmoniu neber. Reforma startavo lapkriti, isivaziuos po nauju
metu - dabar atleidineja po 5-10, po naujako zada desimtimis per diena
mest. Ir taip per visa valstybini sektoriu optimizavimas eina.