Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 22:44:40
Tai aš ir darau geriau, tik ten, kur man patinka ir ten, kur aš moku. Ir
labai norėčiau, kad toks požiūris į savo darbą būtų visose srityse, ypač
valstybinėse institucijose. O realybėj, deja, kuo daugiau galių, tuo
didesnė tinginystė, nes mažiau nuo ko per snapą už tingėjimą galima gaut...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i