Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:47:40
Tvarka aprašoma įstatymais. Kuo viskas aprašyta konkrečiau ir su mažiau
dviprasmybių, tuo labiau artėjam link 100%. Šitos temos rėmuose buvo
paminėtos (blet, kaip užpiso tą patį kartot) tvarkos DE ir UK, abiem
atvejais aiškumas ir konkretumas yra gerokai didesnis nei pas mus, kur
realiai aš galiu baksnot pirštais į kažką, galiu pagal savo pageidavimą
ar naudą sau pats kaltę prisiimt - pzdc kaip viskas gražu, aišku ir gera.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i