Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 15:52:53
Tai vat tame ir reikalas - nėra nors kažkokių užuominų apie realiai
pažeidimą padariusį asmenį (nuotraukos) - visi gali sukt uodegas. Kai
mentus (aš jaučiuosi juos turįs teisę taip vadint, nes gyvenime buvo
kelios situacijos (ne su mano padarytais KET pažeidimais susijusių, jei
ką), iš kurių aišku, kad iš principo geriausiu atveju standartiniu būdu
(t.y. pe pažįstamų, kyšių ar gal net pardėto nachališkumo) gali sulaukt
pozicijos iš "tvarkos sergėtojų" - "mums px") užpis - galiausiai bus
nuskalpuotas savininkas. Abydna nebūtų, jei tai būtų iš karto 100% aišku
prieš kažkam patikint mašiną. Dabar kaip ir yra viltis, kad sistema
veikia, o, pasirodo, realus  rezultatas - krūva sugaišto laiko,
pagadinti nervai ir tam tikras finansinis nuostolis.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i