Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 15:09:56
ir cia "pagal" istatymus viskas ok gaunasi, nera priestaravimu? tr.
priemone valdyti gali perduoti beveik bet kam - tam, kas turi teise
vairuot. nereik jokiu leidimu, asmens rekvizitu ir parasu. o kai meNtai
nesugeba patys isaiskinti pazeidejo, uzkrauna atsakomybe tam, kuriam tr.
priemone priklauso nuosavybes teise. ir dar uzklausus ne sekancia diena
ar savaite. o po pusantro menesio. pasirodo teoriskai net - po 2 metu.
cia realiai mes tokius istatymu leidejus 'issirinkom' ? :)))