Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 16:21:12
Tas ir yra, kad ne. Nes kaip jau minėjau, iki šiol esu girdėjęs ne vieną
pasakojimą iš pirmų lūpų, kad fotosesijos atveju savininkas gauna progą
susipažint su kadru, ir ten viskas nedviprasmiškai būna užfiksuota. Tada
OK, ramia dūšia galima atiduot mašiną asmenų grupei ir esant reikalui
aiškiai ir be streso nustatyt kas kaltas. Ir tik va iš šito trydo
sužinojau, kad parėjus nauja mada - nusikaltėlius gaudyt turi eiliniai
piliečiai, nes mentam px ir jų naudojama įranga yra xujova (gal sugedus,
gal tyčia pigi nupirkta, nežinau, bet faktas, kad pasikeitimai yra).
Vėlgi, jau rašiau, aš su fotosesijom susidūręs nesu ir tikiuosi, neteks,
bet situacijų kai mentam viskas px (ir, teisybės dėlei, ne tik jiem, bet
ir kai kuriom kitom valdiškom institucijom) esu turėjęs ne vieną.
Išvada - remiantis turininga newsų patirtim reikės imtis priemonių - bet
negi manai, kad tai normalu? Jei taip, tai aš argumentų daugiau neturiu...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i