Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-05 11:48:02
Mane nepelnytai!!! Kol buvau atsakingas uz imones autouki, kas puse metu
profilaktiskai gaudavau po 20-30 baudu stba viena uz info nepateikima.  Aciu
neisbaigtam ATPK, tai buvo ganetinai pigu. Tikiuosi, kad tai niekad man šonu
neišlys, bet šitoje vietoje sistema per laisva - galetu grieztint. Bet
Codec'as tada uzdus nuo putu, o as kaip isaukletas vakaru krikcioniskos
tradicijos itakoje negaliu to noreti.