Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:38:32
OK, aš pirmas užsiminiau, kaltas. O į mano klausimą atsakysi? Ar tą,
kurį pats tik ką pacitavai, ar paskutinio posto, kur klausiau "Ar visgi
tuo atveju atitinkamos institucijos sieks atlikti savo tiesiogines
funkcijas ir rasti žudiką, o ne plaktuko savininką ir ties tuo padėt tašką?"

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i