Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 23:52:31
fotkes is viso atgyvena..
idealiu atveju visiem priverstinai chipus po oda sudet, visom auto irgi po
chipa (susieta su vairuotoju) ir nuskaitymo iranga su radarais kas 3-5 km.
Imonem uzdraust turet automobilius, visi darbuotojai tegu su viesuoju,
dviraciais arba tik su asmeniniais auto vazineja. Baudos automatu su pinigu
nuskaitymu nuo saskaitos realiu laiku..

nors ne.. ble savininkas gali trukes an galines sedynes gulet.. arba
bagazinej.. arba.. arba dar daug visokiu "arba".. ner gyvenimo...

"Dainiushas"  wrote in message news:p073qk$n4r$1@trimpas.omnitel.net...

tai visgi, o kaip turi anot tavęs būt? Techniškai?

nes galima dasigalvot iki to, kad net jei matytis fotkėj kad tu, gali gi
sakyt oj nene, čia kažkoks labai panašus į mane čiūvas, aš tą dieną
gėriau bare. m?