Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-05 16:13:36
nu jei nematai, tai as matyt nepadesiu pamatyt.
ir as ne apie tai, kuriam maziau skauda.
ne tame esme, kad sis konkreciai atvejis tik seimos ribose.
problema tokio ilgo delsimo pranesti apie pazeidima nera viena.
konkretaus vairuotojo nustatymas tiksliu laiku ir vietoje - tik pirma.
aplinkybiu, buvusiu konkrecioje vietoje ir laiku - kita.
po menesio niekas ju nezino ir neprisimena - nei as nei mentai.
man px ka parodys keturklasis mentas savo kabinete ant zemelapio.
as netenku absoliuciai visu galimybiu apsiginti ir kazka irodyti.
kad as vairavau, nereiskia, kad virsyjau. nes as tiek greicio niekada
nevirsyju, ten kur 50kmh. zmona tuo labiau.