Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:41:52
Nu aš šita situacija piktinuosi ta dalimi, kad buvo paminėtos bent 2
situacijos, kur nuotraukoj nėra nei mažiausių užuominų kas už vairo.
Kiek pamenu, tai kai buvo sustatyti inkilai, tai mintis ir buvo, kad
fiksuojama ir TP, ir vadyla, jei kadras nesigavo, ir tai sisteminga,
reikia remontuot inkilus.
Jei dabar pakanka tik V/N, tada OK, bet kodėl nenueita iki galo kaip UK
ir palikta visokių lazeikų sukčiavimui su Don Pedrais ir pan., o žmonės
jaučiasi biškį pasimetę dėl neapibrėžtos situacijos?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i