Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 21:04:08
kreipi link nesamoningu krastutinumu.
kodel, anot taves kalti policininkai, jeigu tu neprisimeni kada ir kam
perdavei savo TP, ir buvo uzfiksuotas su ja padarytas KET pazeidimas?

"Caponi"  wrote in message news:p06d4b$4ta$1@trimpas.omnitel.net...

Niekas nedraudžia. Principe ir mentai nx reikalingi - debilai su laiku
išsidaužys patys, plius reikia leist neribotai naudotis šautuvais ir
likučius tada galėsim pagal savo paniatkes pribaigt. Arba va tokia
nebloga idėja iškelta filme "The Purge" buvo. Ir tada susigalvojam ir
gaminamės kiekvienas savo saugiklius, nx mums bendra tvarka, įstatymai
ir jas prižiūrinčios institucijos...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i