Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: solara
Data: 2017-12-05 11:42:45
iš Norvegijos laišką apie pravažiuotus kelius ir prašymą susimokėt gavau po
3 mėn.
Gal aš išvis tais keliais nevažinėjau . Gal jau seniai kojos nulūžę, o
mašina Rusijoje? :)

Suprantu, teisėse su skylamušiu išmušta skylė čia ir dabar - operatyvus ir
garantuotas pažeidimo sprendimo būdas .. :)

Aš irgi pripažįstu kad sistemoje yra vietos tobulėjimui, bet visumoje mane
tenkina, kad yra kontrolė ir kad tai drausmina vairuotojus.
Nepažįstu nė vieno kuris būtų nubaustas nepelnytai.

"CodeC"  wrote in message news:p05onc$hu8$1@trimpas.omnitel.net...

nepalengvetu. as manau nenormalu kazka apkaltinti KET pazeidimu po
pusantro menesio. visa kita apskritai nesvarbu.