Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:58:52

On 2017-12-05 17:44, Linas Petkevičius wrote:

> Taip. logiska, kad tada klausiama savininko.

Kokiu tikslu? Kad savininkas išsakytų savo seksualines fantazijas? Ar
kad kaip Doxlas pasielgtų?
Jei būtų aiškiai apibrėžta, kad jei nėra realaus pagrindo manyt kitaip
(nuotraukoj matomas į savininką visai nepanašus snukis), tai 100% ir be
variantų atsako TP savininkas - viskas ore.

> O taisisteminga pagal kainos/kokybes santyki?

Ne man spręst. Jei kažkas, kas turėjo įgaliojimus spręst, darė tokią
sistemą, ji turi arba veikt, arba ją reikia keist, jei klaidų kiekis
peržengia ribas. Ir už klaidas nevzaxui neturi pradėt atsakinėt bele
kas, tik ne tas, kas atsakingas už sistemos tvarkingą veikimą

> UK variantas su Don Pedro nepaeis 99,9 atveju. Tik musu elektoratui tai
> nepatiktu.

Kam nors įdomu, ką kažkoks elektoratas galvoja? Ne tiek nesąmonių
pridaryta, tai netikėtai paleidus vieną kitą link tvarkos vedantį
įstatymą niekas nepasikeis. O maištų pas mus nebus. Beje, kadangi UK
tikriausiai viena pirmaujančių emigravimo krypčių, tai galiu daryt
prielaidą, kad ten gerai :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i