Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-06 00:14:45
Jeigu nezinai kas kada su kokia auto vaziavo.. reiskia nesusitvarkai ir
prisiimi atsakomybe.
Istatymo prievole turet "keliones lapus" neapsaugos nuo ju "pametimo". Ir
gausis vel tas pats bardakas, ka tada darysi?

"Caponi"  wrote in message news:p07501$o0v$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip "nesusitvarkai"? Cituoju save - " visi darbuotojai turi teisę
vairuot atitinkamos kategorijos transporto priemonę ir turi visus
reikalingus dokumentus", galima pridėt, kad visos auto techniškai
tvarkingos. Jei kažkas pažeidžia įstatymus, tai jis privalo atsakyt
pagal įstatymus ir tuo privalo rūpintis pareigūnai. Jei kažkur reikia
įmonės vadovo pagalbos, tai sistemos sugalvotojai turi tokius dalykus
numatyt, kaip kad, pvz., vokiečiai padarė. Prašymas pasidalint
seksualinėm fantazijom neturi nieko bendro su teisingumu ir bausmėm.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i