Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 00:44:13
Jei įstatymas neįpareigoja manęs to registruot, tai kokiu tikslu ir
pagrindu aš turiu iki to dasigalvot? Va kai iškyla netikėtai tokia
situacija, gali būti priimami įvairūs sprendimai - nuo registravimo
įvedimo iki nusprendimo, kad nebaudžiamam sukčiaut apsimoka.
Įstatymu numatytų prievolių nevykdymo atveju jau atskiras ir papildomas
nusižengimas ir bauda - gali neapsimokėt "pamest".

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i