Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-06 00:33:27
siam pasauly daug neteisybes... o jei dar apie tarptautine politika
pradet...
:-)

visu "pirstai I save" ir visi is tokios tvarkos stengiasi ispesti maximuma
sau.

"Caponi"  wrote in message news:p076et$p1i$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir LP nenormalus ir nepateisinamas, bo teisinėj civilizuotoj
valstybėj taip būt kategoriškai negalėtų ir ne jo kompetencijoj įstatymų
vardu pavaldinius auklėt (ten kaip vadovas kuo gąsdina jau visai kitas
reikalas). Bet jei jam mūsų tvarka taip leidžia elgtis ir jis niekuo
nerizikuoja, tai kodėl gi nepasinaudojus situacija ar ne?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i