Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-06 00:25:35
gali net be telefo isvis but. paskambina i imone, zmonai ir dar bilekam
- papraso prie ragelio pakviest arba perduoti, kad skubiai patrauktu
auto, nes kitaip bus nuvezta. cia realus ivykiai, jei ka.
ir as ne apie tai - 99% vairuotoju turi ir tel ir email. todel
teisintis, kad nera kaip kitaip informuoti, tik popiergaliu po dvieju
menesiu - absurdas. tas 1% vat ir butu pats kaltas, kad neguana info
laiku. o dabar kalti visi, tik ne shudziai, tingintys dirbt.