Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Doxlas
Data: 2017-12-05 17:59:05
Tam nedraugui buvo pofig, nes jo nebuvo Lietuvoj ir dar dar ilgai (metais)
po fotosesijos.
Va Švytas kaip vairuotoją nurodinėjo savo pusbrolį, gyvenantį USA, tai tas
pusbrolis gavo keletą kvietimų ir išsiaiškino kieno čia rankų darbas.
Mano atveju laiškai ėjo į Londono squatą, nežinau, ar adresatas juos gavo.

"Caponi"  wrote in message news:p06f85$6j8$4@trimpas.omnitel.net...

Fak, ir tai tikrai džiugina tave kaip pilietį? Norėtum, kad kažkas tave
nedraugu palaikytų?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i