Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-05 16:30:33

"Dainiushas"  wrote in message news:p06a05$25a$1@trimpas.omnitel.net...

>realiai žiūrint taip pat turbūt geriau žinot nei nežinot?

Realiai - sprendziu vietoje. Nueinu, paziuriu - jei visi pazeidimai patenka
i nedideles sumas, teisiu atemimo nera - prisipazistu, kad visi imones
ivykiai mano, labai gailiuosi ir sudejus sunkinancias aplinkybes
(pakartotinis) bei lengvinancias - (gailiuosi), pagal visus protokolus gaunu
surasyta viena nutarima - maksimalios baudos vidurki. Jei turiu prielaidu,
kieno ausys kyšo, pravedu aiškinamaji pokalbi, kuris apmokestinamas baudos
dalimi. Jei pazeidimas rimtesnis (buvo pora kartu) - susitariu ir išeinu
ieškoti kaltų. Jei nerandu ar "nerandu" - nu ką daryt, tada jau mane
baudžia, bet ir vėl su minėtais aiškinamaisiais pokalbiais.

>Kita vertus, suprantu kad pilna žmonių, kuriems automobilis atrodo eilinis
>namų apyvokos daiktas. Na bet realiai tai yra ne visai taip?

Kad ir kaip mis drama skambetu sioje vietoje, bet manau netoli ginklo. Jo
manau nekyla minciu duot betkam.