Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 15:06:45
nu tai liko ko gero paskutinis klausimas neatsakytas:

ar draudimui ismokejus likutine verte arba paskaiciavus zala su
nusidevejimu, yra shansu issireikalauti skirtuma tarp realios rinkos
vertes (jei ji didesne) is kaltininko?
argumentas, kurio tikriausiai butu paprasyta, galetu buti toks: uz
ismoketa suma atstatyti turto i pradine bukle neimanoma (pvz nera
naudotu daliu). naujos dalys, arba kita analogisku metu ir
komplektacijos auto kainuoja daugiau. todel as kaip nukentejs manau, kad
likutine verte + tariama metalo lauzho kruvos verte nera tas pats, ka
turejau iki zalos padarymo. ir kaltininkas neturi jokios teises man
uzkrauti turgaus prekeivio, vadybininko ir inzinieriaus pareigu - tam
neturiu nei sugebejimu, nei laiko, nei tokios pareigos. todel siulau
kaltininkui savo leshomis atstatyti mano turta i ne blogesne bukle nei
buvo, o nusidevejimo skirtuma padengti paciam pardavus ta metalo lauzho
kruva. arba kitas variantas - moketi man mano iki shiol gauto darbo
uzmokescio vidurkio dydzio atlyginima tuo atveju, jeigu detaliu prekyba
ir masinos remonta sutikciau organizuoti as pats. yra logikos?