Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 00:05:35
O ka butu dares, jei butu gaves pinigus, kiek srote kainuotu devetas
sparnas?

"mk"  wrote in message news:jcb5mp$kce$1@trimpas.omnitel.net...

Visai neseniai vienai masinai draudimo servisas keite sparna, nes
lyginti neapsimokejo. Srote per menesi laiko rasti nesurudijusio sparno
NEPAVYKO. Sudauzytas sparnas nebuvo surudijes. Idejo nauja kinietiska.
Negaliu sakyti kad savininkas liko labai patenkintas.. turejo
nesurudijusi originalu sparna, liko su kinietisku.. Kaina ta pati.