Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-16 10:53:43
Tai yra tu eisi į teisma, nes draudikas neteisetai vietoj to, kad ismoketi
tau nudevetos detales verte, idejo nauja detale?

"CodeC"  wrote in message news:jcf0lo$n6e$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2011 10:41 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Sakykim taip - neteiseta. Naujomis detalemis, jeigu jau priklauso
> nusidevejias neturetu skaiciuoti. Bet va - Kaune irgi sukciai. Sedejom
> kaboke, afigennas, ir maistas skanus ir aptarnavimas. Tik viena
> patiekala velavo atnest, tai uz tai visiems po taure vyno nemokamai
> padovanojo. Tai zinok neteiseta pagal alkoholio kontroles istatyma. Ir
> ka dabar daryt - begt paverkt i newsus, kai kita karta kitame kaboke to
> nepasiulys? Ar apskust ta kaboka, kad istatymus pazeidineja?

ok, reiskia vis delto kazka issiaiskinom, jei neteiseta, reiskia galima
teisme ieskot teisingumo. kaip tau elgtis bare - tavo vieno reikalas.
jei tave tenkina taure vyno - ok. as gal abstinentas ir to vyno tiesiog
atsisakysiu. gal atsisakysiu ir patiekalo, nes ji atnese per velai.
as bandau issiaiskinti ka draudimas daro neteisetai, tik tiek.
beje, pacioj pradzioj minejau - klausimas ideologinis, pats nesu nei
nukentejes nei kaltininkas.