Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 21:40:34
On 12/14/2011 09:00 PM, Dainiushas wrote:

> kas link privalomo, jo reikia todėl, kad kai s-klasse važiuosiu aš ir
> man įpis neapsidraudęs varguolis, kad nereiktų ano vežt į mišką ir
> siūlyt parduot inkstą, kad nudažyt merso šoną....

bet tai cia p... logika. mazdaug dabar varguoliai turi 'susimesti', kad
kai kazkoks lopas ivaziuos i kito lopo prabangu kevala, anas gautu
ismoka staigiai. tuo tarpu patys varguoliai ivykio atveju lieka
pagaidinti be masinos ir turi vel is savo kisenes dasimesti kad turet ka
turejai pirmai. nu gal ir logiska - tam jie ir varguoliai, priedo dar ir
savanoriai tokiais but kaikurie :)

> pagal tave kol nebuvo privalomo draudimo, visi kažkaip kultūringiau
> važinėjo ir buvo mažiau avarijų?

ne pagal mane, o pagal daug ka. asmeniskai as pats sunkiai beprisimenu
situacija keliuose, nes pradejau vairuoti berods jau su draudimu. beje,
kodel manai, kad nebuvo kazkada == nebutu dabar ? tada ir 09' S klases
nebuvo...