Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 11:14:30
On 12/16/2011 11:05 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Tik tiek, kad turesi pagristi. Jei tavo 15-os metu pezukui nauja fara
> pas dyleri kainuoja 300 Lt, ismokejes uz ja 90 Lt draudikas bus
> pasielges teisetai ir eik tu kur nori.

gali buti, cia jau tu gal geriau zinai istatymus. bet tada teoriskai
manau imanoma issireikalauti is kaltininko - padengti skirtuma, pasiimti
sena detale ir ja pardavineti savo nuoziura. kodel nukentejes ta turi
daryt? as kaip nukentejes pagristai tikiuosi PILNAI atstatyto turto i
buvusia padeti. kad detales (ne siuksles) pardavineja tik naujas, tai
kaip ir ne mano reikalas. pasiulymas nusipirkt siuksliu is savartyno
itariu nuskambetu labai idomiai teisme. as kaip normalus eilinis
pilietis einu i oficialia atstovybe, pasakau VIN'a ir pasiimu supakuota
detale dezutej. knistis po savartynusm ten kazka rankiot, speliot ar
tiks ar ne - tikrai man nepriklauso. todel draudikas gal ir liks teisus
sumokejes tuos 90 Lt, nes tokie istatymai, bet kazkuris is dvieju -
kaltininkas arba draudikas vistiek turets mano masina sutvarkyt pilnai,
normalio dalim ir darbus atliekant gamintojo servise.
kaip jie tarpusavyje aiskinsis kas turi padengti nusidevejima - man
neidomu. cia tokie mano pamastymai.