Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 17:21:34
On 12/14/2011 04:54 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Ne - tokio istatymo nera, nes tada visi srotai butu nelegalus.

ar srotai legalus ar ne tai cia manau kitas klausimas. supirkt masinas
(kam idomu kokiu tikslu) yra viena, o atvirai siulyt i buvusia sveika
masina kisti detales isimtas is kazkokiu senu auto - imho visai kas
kita. man tik keista kad tai vyksta masiskai, kad ir del to, ka pats
rasei apie gamintojo rekomendacijas. nei vienas nerekomenduoja kisti
senu daliu i auto. o praktiskai visi servisai taip ir daro remontuodami
auto. dar turint galvoj, kad tvcad yra privalomas, tai as nesuprantu
tada kur jo prasme, jeigu vos ne visais atvejais, tikras zalos dydis
niekad pilnai nekompensuojamas. geras biznis sakyciau.