Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-15 00:25:54
On 12/15/2011 12:21 AM, Dainiushas wrote:

> šiaip tai manau px deklaracijos ir kur ką skina - vanduo iš jo buto
> apliejo mano butą. Tai tokiu atveju, kas atsako, jei butas tiesiog
> užrakintas, o savininkas skina ogas?

> Dar kartą klausiu - kur dar Europoj galima apsidraust už 50EU metams?

o as dar karta atsakau - manes nekaso uz kiek draudimas draudzia - jie
versla daro, tegu ir masto uz kiek jiems apsimoka. bet jeigu man
nukentejusiam pasiulys lempas, langus ir air bagus is sroto tai tikrai
nx pasiusiu ir kaltininka i teisma paduosiu. o kaltininkas gales tada
aiskintis su SAVO draudimu, kodel anas negali suremontuot masinos
tvarkingom detales tvarkingam servise, nes paeme per mazai imokos.