Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 21:51:17
On 12/14/2011 09:45 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Kodel tu savo isivaizduojama ivykiu eiga pristatai kaip realia?

o kodel ji nereali? pvz isivaizduok. parsivezu as koki sena ekskliuzyva
is statu. atsirestauruoju ir auzsitiuninguoju oficialiai su saskaitom
fakturom. rinkos verte pagal nusidevejima bus kelios stukes litu. kai tu
man ja sudauzysi su savo psatuku, tavo draudimas tiek ir sumokes ir
juoksis is taves kai as tau teisme pateiksiu xx klt ieskini, ir
garantuotai laimesiu.