Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 17:07:14
Kartoju - niekas taves priverstinai to automobilio pardavineti. Ir laiko tam
tikrai daug nereikia. Kad zmones neturi ziniu arba dazniausiai kaip tu
isitikine priesingai, negu yra is tikro - nu tai kieno cia problema -
draudiko ar nukentejusiojo? Dar galima pasiskusti, kad va, man sudauze
automobili, kodel as cia turi dabar eiti prasyma rasyti, saskaita duoti, po
to nauja vaziuoti turgun pirkti - gal draudimas galetu kai ilenkia dureles
man kazkas, atvaryti po 5 minuciu kita toki pati automobili. Ne, po 5-iu
netinka, reikia iskart.

"CodeC"  wrote in message news:jcadsc$och$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/14/2011 04:58 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Nelaimetum, nes praktiskai taip nera ir iki teismo prieinama labai retai.

nu kad prienama reitai, tai del to, kad zmones neturi nei ziniu, nei
laiko, nei pinigu tasytis. dar turbut del to, kad tie, kurie tu pinigu
turi, o tiketina ir ziniu bei laiko, tai apsidraude kasko.
o tvcad atrodo kad pinigaujasi senu ir pigiu automobiliu savininku
saskaita. nes pvz sudauzius 2000-3000 Lt vertes auto nepataisomai,
draudimas pasiulys varga suma, uz kuria tokios kokia turejai auto tikrai
nebenusipirksi. o siulo tiek todel, kad atseit 'parduosi detales kurios
liko ir atsiimsi pinigus'. klausimas kodel as turiu priverstinai
uzsiiminet kazkokiu shrotu verslu? turejau masina - nebeturiu del
kazkieno kaltes. kam tada tas draudimas, jei pilna nuostoliu atlyginima
turiu vistiek eit issireikalaut i teisma?