Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 17:38:42
Draudimas gali spresti ir pareiksti savo nuomone, ne daugiau. Tu su ja gali
sutikti arba ne. Taciau nesutikti privalai argumentuotai.

"CodeC"  wrote in message news:jcafm7$qro$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/14/2011 05:30 PM, Renookas wrote:
> atvirai siulyt i buvusia sveika
> masina kisti detales isimtas is kazkokiu senu auto
>
> o tai cia i nauja peugeot 1007 bando ikisti peugeot 106 dureles ar kaip?
> nera taip kad is tokiu paciu metu masinos isima ir dda i lygiaveti
> automobili ta detale?

tos masinos gamintojas turbut taip ir rekoneduoja - sugedus detalei,
isimti ja is kito tu paciu metu automobilio?
ar tos pereksles susede prie kompu draurimuose yra kvalifikuotos
egzpertes, kad galetu nepaisyti gamintoju rekomendaciju, turi afigiena
techniniu ziniu arsenala ir gali spresti, kada detale lygiaverte, kada
ir ka galima lupinet is sroto ir kisti i mano masina?