Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 17:14:31
On 12/14/2011 05:06 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Kartoju - niekas taves priverstinai to automobilio pardavineti. Ir laiko

tai jei nepardavinesiu, tai taip ir liksiu su max 75% atlygintos zalos.
o uz mane jo tikrai neparduos niekas. o vertinti ar as sugebu ir ar
turiu sugebeti tuom uzsiimti, tai jau tikrai ne draudimo reikalas. tegu
pats tuo uzsiima.

> tam tikrai daug nereikia. Kad zmones neturi ziniu arba dazniausiai kaip
> tu isitikine priesingai, negu yra is tikro - nu tai kieno cia problema -

kaltininko ir jo draudimo. imho.

> draudiko ar nukentejusiojo? Dar galima pasiskusti, kad va, man sudauze
> automobili, kodel as cia turi dabar eiti prasyma rasyti, saskaita duoti,
> po to nauja vaziuoti turgun pirkti - gal draudimas galetu kai ilenkia
> dureles man kazkas, atvaryti po 5 minuciu kita toki pati automobili. Ne,
> po 5-iu netinka, reikia iskart.

nu remonto terminus reiktu apibrezti 'protingo termino' savokomis ar dar
kazka panasaus. o jie dabar grubiai tariant 25% zalos atlyginti pasiulo
natura - detaliu kruva. tai gal tuos 75% tegu ismoka kokiais konservais
ar benzo cisterna pasiulo?